Закарпаття інформаційне

суббота, 10 июля 2010 г.

Зміна полярності


Не минуло й півтора року з того часу, коли США та Росія проголосили початок «перезавантаження» двосторонніх відносин, а геополітичну карту Європи вже не впізнати. Адміністрація президента США Барака Обами всю увагу зосередила на Китаї та проблемному близькосхідному регіоні. Потребуючи допомоги Росії в стримуванні атомних амбіцій Ірану, Вашингтон дає Кремлю карт-бланш на відновлення впливу в Центральній та Східній Європі.

У логіку цих процесів чудово вписуються перемога Віктора Януковича на президентських виборах в Україні та його подальші дії, які вже призвели до втрати Україною суверенітету в зовнішній політиці та припинення руху країни на Захід.

Український Тиждень

1 комментарий:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить